Pisani pregled podataka o radniku – forma i način vođenja

Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca (Narodne novine, broj 55/24) ne sadrži ni obvezujući niti neobvezujući obrazac pisanog pregleda podataka o radnicima. Stoga će poslodavac istog voditi na način koji njemu najbolje odgovara (u word dokumentu, excel tablici i dr.), pri čemu isti mora sadržavati sve obvezne podatke propisane člankom 3. Pravilnika.

Prema članku 2. stavak 2. Pravilnika, evidencija o radnicima zaposlenim kod poslodavca vodi se pisano, i to bilo u papirnatom ili u elektroničkom obliku (oboje predstavlja pisani način vođenja podataka). Stoga poslodavac koji predmetnu evidenciju vodi elektronički, istu nije u obvezi ispisivati i čuvati u registratoru ili na sličan način, a što se odnosi i na pisani pregled podataka za svakog radnika.

Ukoliko radnik zatraži na uvid svoje podatke, to svoje pravo može ostvariti i uvidom u elektronički vođene podatke, pri čemu se takvi podaci po potrebi moraju moći ispisati i pohraniti.